Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Pirat Förskolelekar: Ett roligt och engagerande lärandeäventyr

Pirat Förskolelekar är ett Android-spel utvecklat av Family Play ltd, designat för barn i åldrarna 5 och uppåt. Det här spelet erbjuder 12 olika pedagogiska spel som fokuserar på förskoleinlärning. Appen lär barn grunderna i förskoleinlärning, inklusive mönsterigenkänning och sekvenser, grundläggande stavning, samt matchning av objekt, färger, former och djur med deras korrekta namn. Dessutom inkluderar den olika utmanande matematiska koncept designade för att utveckla tidig barndomsläsning.

Spelet erbjuder ett piratäventyr ombord på ett spökskepp, vilket ger en rolig inlärningsupplevelse med piratvärlden. Appen har ett digitalt äventyr som motiverar barnen med positiv uppmuntran, med professionell berättarröst och lekfull musik. Spelen inkluderar nummeridentifiering, matchning, jämförelse, stavning och mönster. Appen är interaktiv och engagerande, designad för att utveckla avancerade kritiska tänkande färdigheter för förskolebarn.

Föräldrar kan gå med i gemenskapen och ge feedback på appen. Spelet är en oavbruten spelupplevelse för barn, vilket ger en fantastisk inlärningsupplevelse. Missa inte denna roliga och engagerande pedagogiska äventyrsupplevelse för din lilla pirat!

Program tillgängligt på andra språk

Pirate Kindergarten Games för Android

• Betalt

• På Svenska
  • V 3.40

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Pirate Kindergarten Games

Har du provat Pirate Kindergarten Games? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.